Saturday, October 1, 2011

Fate


Aku dah malas nak bersedih lagi dah. Even aku tak tahan tengok betapa bahagianya dia dengan girlfriend baru dia, aku berharap sangat-sangat yang girlfriend dia takkan lukakan hati dia macam apa yang aku buat dekat dia. Dia bahagia, aku tau. And sampai sekarang aku tak boleh percaya yang bestfriend aku boleh jadi girlfriend dia. Tau tak betapa aku sayangkan dia? Kenapa kau buat macam nie dekat aku? Aku kecewa sangat. Tapi dekat sekolah, dia cakap dengan aku macam takde apa-apa.

Sudahlah. Aku nak lupakan semua itu. Aku taknak hubungan aku dengan bestfriend aku putus just sebab lelaki. Tak rasa bodoh ke? Apa yang aku buat, salahkan dia je, aku tau aku pun buat salah jugak. Bestfriend aku tengah bahagia dengan orang yang aku suka sekarang nie. Just deal with it, dayah. Okbyee 
Hey budak comot, terima kasih kerana membaca.