Thursday, October 6, 2011

Teehee


Sejak kebelakangan nie aku selalu tidur lewat. Tidur lewat, bangun pun lewat lah. Pastu eyebag besorrr. Takmau aku. Harharhar. Aku bukannya buat apa pun tengah-tengah malam buta nie, just tolong edit blog untuk Kak Zaza, Adelysa Williams dan Fahimah. Tolong orang dapat pahala kan. Aku tau la aku banyak dosa, sebab tu la aku jadi rajin nak tolong-tolong orang. Bukan senang tau nak tengok aku serajin nie. *aku malas

Macam biasa bila bukak facebook, bukannya ada apa pun. Tapi bila aku tak bukak lama, macam-macam ada. Pastu kawan-kawan semua cerita dekat sekolah dia nie tukar default picture cantik la, dia tue buat status lawak la, dia itu dia ini. Damn damn, hampa memang suka buat aku jeles. Sekeh pala baru tau #watlekwatpeace. Teehee, kbyee 
Hey budak comot, terima kasih kerana membaca.