Wednesday, March 21, 2012

Scary

Asalamualaikum. Tadi sekolah boring gila. Budak-budak annoying kelas aku semua takdak, haha. Kalau ada, masyaallah! Berdesing telinga aku dengar depa mengata orang, haih. Tadi aku pegi dewan pukui sepuluh, tengok senior-senior ambik resul spm. Saja gedikkkk, haha. Dalam kelas takdak cikgu, baik aku keluar kelas jaaaa. Dengan pas tadak, kena tangkap aku taktau la nak kata cana, haha.

Tadi aku nampak seorang akak ni dia menangis terok gila. Dia cakap dia dapat satu A ja, kesian gila aku tengok. Masa tu aku macam " Masa dapat reslt pmr nanti aku macam ni ka? " Aku takut kalau-kalau aku takdak A langsung. Susah doe nak dapat A sekarang. Dahla math aku bodoh bangang ja, sabar jelah kan? Haih, aku takleh bayangkan muka mak aku macam mana kalau aku takdapat 8a. Mesti dia sedih gila, dengan malu lagi. Aku lagi malu. Haaaa, aku takutttttttttt --'
Hey budak comot, terima kasih kerana membaca.