Thursday, May 10, 2012

Save me from myself

Aku kenai budak ni, aku kenai budak ni. Haha, gabai. Budak ni kalau tak silap aku, act watak apa tah tapi dalam The Last Song ennnn? Wuuu, touching gila setiap kali tengok dia menangis. Asal pandai berlakon tah? Sepak jugak makannya kang. Haha okbye. Dah aku sekarang takleh tengok orang menangis, aku akan terasa sekali. Aku rasa teruk tahap gabai dah sekarang. Aku jadi cepat touching, lebih-lebih lagi kalau tengok perempuan menangis sebab lelaki. Haaaaa yang tu, tak terkata aku jadinya.

Aku rasa macam watak yang menyedihkan. Kenapa aku rasa teruk sampai ceni, sebelum ni tak ceni punggg. Apa dah jadi dengan aku? Setiap kali aku akan tanya soalan yang sama dekat diri aku. Maigod, aku rasa macam dah takdak harapan dah. Tolonglah, bagi hidup aku yang lama balik. Aku nak aku yang dulu. Dan aku nak hang yang dulu. Tolonglah aku dah tak boleh tolong diri aku sendiri. Tolonglah --
Hey budak comot, terima kasih kerana membaca.